System Katalogowania Pokontrolnych Danych Archiwalnych pozwala na łatwy dostęp do danych wygenerowanych podczas kontroli w systemie TachoScan zapisanych na serwerze.
System Katalogowania Pokontrolnych Danych Archiwalnych jest odpowiedzią na potrzebię analizy nieuporządkowanych danych pokontrolnych pochodzących z systemu Tachoscan, których przeszukiwanie niejednokrotnie jest żmudne i czasochłonne.
Podstawowe korzyści wykorzystania systemu:
- Znaczące skrócenie czasu pracy w celu odwołania do danych kontroli
- Przyjazny dla Użytkownika interfejs dostępny przez dowolną przeglądarkę
- Uporządkowanie danych
- Pomoc podczas wyszukiwania danych – autouzupełnianie
- Możliwość wyszukiwania danych na podstawie 6 predefiniowanych kategorii
- Sortowanie danych
- Szybki dostęp do podstawowych danych
- Łatwy dostęp do danych źródłowych z jednego miejsca
- Możliwość prezentacji zestawienia ilości kontroli przeprowadzonych przez Inspektora.
- Możliwość generowania raportów
Zalety Systemu Katalogowania Pokontrolnych Danych Archiwalnych – zestawienie
Problem |
System Tachoscan |
Czas pracy – odnalezienie potrzebnych danych |
System Katalogowania Pokontrolnych Danych Archiwalnych |
Czas pracy – odnalezienie potrzebnych danych |
Wyszukiwanie danych |
Lista spakowanych plików o numerycznych nazwach bez powiązania wprost do, np. nazwiska kontrolowanego |
ok. 30 min do 120 min |
6 predefiniowanych kategorii, np. Imię i Nazwisko kontrolowanego, wnoszącego pismo do sprawy, co pozwala na wyszukanie adekwatnych danych kontroli |
< 2 min |
Dostęp do danych |
Katalog wszystkich plików z możliwością jedynie sortowania po numerycznej nazwie, dacie stworzenia, itp. |
ok. 30 min do 120 min |
Możliwość ograniczenia ilości danych wyświetlanych na podstawie zadanej kategorii, dane posortowane. Od razy po wysłaniu zapytania prezentowane są podstawowe informacje. |
< 2 min |
Czytelność wyszukanych danych |
Szukane informacje dostępne są po otworzeniu odpowiedniego katalogu na serwerze oraz przeanalizowaniu plik po pliku zawartych w nich danych. |
ok. 30min do 120 min |
Po wpisaniu zapytania ? dane wyświetlane są w zorganizowanej tabeli, ograniczonej do danych interesujących określonych na podstawie kryterium. |
< 2 min |
Ilość danych do analizy |
Brak możliwości ograniczenia ilości danych do przeszukania. Wszystkie dane muszą być mozolnie przeszukane ręcznie. |
ok. 30min do 120 min |
System pokazuje jedynie niezbędne dane zgodnie z wprowadzonym zapytaniem. Nie ma konieczności mozolnego szukania danych |
< 2 min |
Automatyczna podpowiedź w wyszukiwaniu danych |
BRAK |
N/A |
Podczas wpisywania, np. nazwy firmy system automatycznie wyświetla możliwe, dostępne w systemie nazwy. |
<10s |
Raporty |
BRAK |
N/A |
Możliwość generowania różnych raportów dostępnych na podstawie danych pokontrolnych |
< 2 min |
Odpowiedź na potrzebę analizy danych systemu Tachoscan
System Tachoscan przechowuje dane zapisane przez Inspektora w systemie w sposób nieprzyjazny dla użytkownika, który po upływie czasu musi odnaleźć konkretną kontrolę której dotyczy prowadzona sprawa.
Korzystając z systemu Tachoscan Wydział Prawny zmuszony jest do mozolnego przeszukiwania danych, niejednokrotnie otwierając plik po pliku, katalog po katalogu w celu poszukiwania niezbędnych danych. Zabiera to czas, a sama struktura danych jest nieprzyjazna dla użytkownika.
Naprzeciw problemom jakim musi stawić czoła pracownik Wydziału Prawnego wychodzi System Katalogowania Pokontrolnych Danych Archiwalnych, pozwalając na efektywne wyszukanie danych oraz natychmiastowy dostęp do szukanej informacji.
Funkcjonalność systemu
System Interaktywnego katalogu archiwum kontroli TachoScan jest narzędziem pozwalającym wyszukać dane dotyczące konkretnej kontroli przeprowadzonej przez Inspektora na podstawie jednego lub wielu parametrów z 6 predefiniowanych kategorii:
- Data kontroli
- Numer Inspektora
- Numer rejestracyjny
- Nazwa firmy
- Imię/Nazwisko Inspektora
- Imię/Nazwisko Kierowcy
System dostępny jest poprzez stronę WWW. Dane prezentowane są formie w tabelarycznej, posortowane od najnowszej do najstarszej kontroli. W celu ułatwienia wyszukiwania danych, system podczas wpisywania parametrów podpowiada możliwe dostępne opcje, jak na przykład nazwa firmy lub nazwisko kontrolowanego.